1) kompleksowa obsługa interesanta, w tym m.in.:
- udzielanie informacji interesantom o zakresie prowadzonych spraw przez poszczególne stanowiska pracy w Urzędzie,
- przyjmowanie wniosków, podań i innych dokumentów składanych przez interesantów,
- pomoc w załatwianiu spraw, które nie wymagają udania się na merytoryczne stanowisko,
2) prowadzenie ewidencji:
- umów zawieranych przez Gminę,
- korespondencji,
- faktur i rachunków,
3) przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu.
4) obsługiwanie kserokopiarki w biurze obsługi interesanta,
5) obsługiwanie centrali telefonicznej,
6 ) obsługa monitoringu wizyjnego Urzędu Gminy, zgodnie z Procedurą obsługi i korzystania z monitoringu wizyjnego, wprowadzoną Zarządzeniem Wójta,
7) prowadzenie spraw z zakresu ochrony przeciwpożarowej, w tym m.in.:
- współpraca z ochotniczymi strażami pożarnymi,
- współpraca z ZOG ZOSP RP, Komendantem Gminnym ZOSP RP i Komendą Powiatową PSP
- prowadzenie ewidencji sprzętu, urządzeń i technicznego wyposażenia OSP,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej gospodarki materiałowo-paliwowej OSP,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej wypłat ekwiwalentu członkom OSP za udział w akcji ratowniczo - gaśniczej lub w szkoleniu,
- ubezpieczenia mienia OSP